hocam çok geç kalmışsın.Balığında parazit oluşmuş. Maalesef onu kaybedeceksin

Bir daha o ilaci direk akvaryumun içine koyma.

hasta balığı ayrı bi yere al tedaviyi orda uygula sağlam balıklara zarar verme oranin var.

senin aldığın ilacida PM ile yollarsan sevinirim