hocam çok geç kalmışsın.Balığında parazit oluşmuş. Maalesef onu kaybedeceksin
Bir daha o ilaci direk akvaryumun içine koyma.
hasta balığı ayrı bi yere al tedaviyi orda uygula sağlam balıklara zarar verme oranin var.
senin aldığın ilacida PM ile yollarsan sevinirim