• 04-11-2010, 14:31:52
    #10
    Bu canlıları eve alıp bakmaya çalışıyoruz öldüklerine çok üzülüyorum. Onların da bir canı var
  • 04-11-2010, 14:58:13
    #11
    evimde dev akvaryumum vardı benimde.. cok zor akvaryum işi sürekli ilgi istiyor suyu temizle yemini ver balıklara sevgi ver.. cok balıgım öldü japonların ömrü azdır en ufak olumsuz birşeyde hayatlarını kaybediyorlar. ben derimkii anlamıyorsan akvaryum işini bırak günaha girme.

    senin o yan yatan balık ya zehirlenmiş (mikrop kapmıs) yada depresyona girmiş.