• 25-11-2010, 00:10:24
    #28
    Weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 kişimi her sabah bir ayağım içeride bi ayağım dışarıda oluyor ?
    Her minibüste 5 kişi ayakta oluyor demiyorum, 5 kişi olsa bile laf yapanlar oluyor diyorum. du yu andırsitentmi?
  • 25-11-2010, 01:51:00
    #29
    bu çok eski görüntüler. en azından adamlar kendi metrosunu kendisi üretiyor. dünyanın en hızlı giden trenleri onlarda günümüzde böyle görüntüleri orada görmek imkansızdır. bence.
  • 25-11-2010, 17:12:48
    #30
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her minibüste 5 kişi ayakta oluyor demiyorum, 5 kişi olsa bile laf yapanlar oluyor diyorum. du yu andırsitentmi?
    hadi ordan.
  • 25-11-2010, 18:10:02
    #31
    Üyeliği durduruldu
    KukuLera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi ordan.
    Yahu siz "bile" kelimesinin anlamını bilmiyor musunuz? "5 kişi" demiyor, "5 kişi bile" diyor. Hala kafanız basmıyorsa artık ne diyeyim size. Deli etmeyin *** beni.
  • 25-11-2010, 20:27:49
    #32
    Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu siz "bile" kelimesinin anlamını bilmiyor musunuz? "5 kişi" demiyor, "5 kişi bile" diyor. Hala kafanız basmıyorsa artık ne diyeyim size. Deli etmeyin *** beni.
    ne diyelim o onun tercihi...
  • 25-11-2010, 22:18:23
    #33
    bizim tramvayda sabahları öyle
  • 25-11-2010, 22:29:40
    #34
    Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu siz "bile" kelimesinin anlamını bilmiyor musunuz? "5 kişi" demiyor, "5 kişi bile" diyor. Hala kafanız basmıyorsa artık ne diyeyim size. Deli etmeyin *** beni.
    Doğru dürüst konuş.Orasını bizde anladık. Minibüste 5 kişi ayakta dursa kim şikayetçi olcak,saçma sapan konuşup laf kalabalığı yapmayın.
  • 25-11-2010, 22:33:12
    #35
    KukuLera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru dürüst konuş.Orasını bizde anladık. Minibüste 5 kişi ayakta dursa kim şikayetçi olcak,saçma sapan konuşup laf kalabalığı yapmayın.
    Kes
  • 25-11-2010, 22:35:54
    #36
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her minibüste 5 kişi ayakta oluyor demiyorum, 5 kişi olsa bile laf yapanlar oluyor diyorum. du yu andırsitentmi?
    Onların öyle diyesi vardı kalın renkler ve büyütülmüş yazıyla bile yazsan ı-ıh.