KukuLera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru dürüst konuş.Orasını bizde anladık. Minibüste 5 kişi ayakta dursa kim şikayetçi olcak,saçma sapan konuşup laf kalabalığı yapmayın.
Kes