Weave adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnsanları Metroya Böyle Yerleştiriyorlar!
35
●2.010
- 25-11-2010, 00:10:24Her minibüste 5 kişi ayakta oluyor demiyorum, 5 kişi olsa bile laf yapanlar oluyor diyorum. du yu andırsitentmi?
- 25-11-2010, 01:51:00bu çok eski görüntüler. en azından adamlar kendi metrosunu kendisi üretiyor. dünyanın en hızlı giden trenleri onlarda günümüzde böyle görüntüleri orada görmek imkansızdır. bence.
- 25-11-2010, 18:10:02Üyeliği durdurulduYahu siz "bile" kelimesinin anlamını bilmiyor musunuz? "5 kişi" demiyor, "5 kişi bile" diyor. Hala kafanız basmıyorsa artık ne diyeyim size. Deli etmeyin *** beni.KukuLera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2010, 20:27:49ne diyelim o onun tercihi...Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2010, 22:29:40Doğru dürüst konuş.Orasını bizde anladık. Minibüste 5 kişi ayakta dursa kim şikayetçi olcak,saçma sapan konuşup laf kalabalığı yapmayın.Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2010, 22:35:54Onların öyle diyesi vardı kalın renkler ve büyütülmüş yazıyla bile yazsan ı-ıh.Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle