• 03-11-2010, 20:07:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Uploadering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede olmaması normal bu kadar 70 milyonuz ki ankarada bazen böyle oluyor sabahları aşırı kalabalıkda.

    Birde oranın çin yada japonya olduğunu göz önüne alırsak 1.324.655.000 Nüfus ile
    japonyanın nufusu 90m orası çin
  • 03-11-2010, 21:32:04
    #11
    CrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    metroya bi biniyolar 1000 kişi son durağa geliyolarki 1500 olmuş.
    Ahaha hani rep
  • 03-11-2010, 21:33:49
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Türkiyede böyle kalabalık olursa düşünemiyorum
  • 03-11-2010, 21:42:37
    #13
    Bu sahneyi TOKYO DRIFT filminde görmüştüm Baya şaşırmıştım..
  • 03-11-2010, 21:50:45
    #14
    Tokyo böyleyse Çin'i görmeyelim
  • 03-11-2010, 22:02:09
    #15
    Sabahları metrobüsde tıpkısının aynısı şirinevler 07:20 başlangıç...
  • 03-11-2010, 22:14:06
    #16
    Türkiyeye laf edenler utansın. Minibüste 5 kişi ayakta kaldı diye demediklerini bırakmıyolar şöföre burda olsalar naparlar bilemiyorum.
  • 03-11-2010, 22:23:32
    #17
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyeye laf edenler utansın. Minibüste 5 kişi ayakta kaldı diye demediklerini bırakmıyolar şöföre burda olsalar naparlar bilemiyorum.
    5 kişi mi

    Güldürme arkadaşım ya hergün minibüs ile gidip gelen birisi olarak minibüscüler kadar şu dünya da aç insan tanımıyorum ben. Uçan kuş bile siftahını yapmadan önce minibüscüler siftah yapıyor hala AĞLARLAR.

    2 gün önce bir atışmaya tanıklık oldum. Minibüscü durdu bir yolcu daha alacaktı kapı ağzında duran adam "kaptan nereye alıyorsun daha" dedikten sonra " sanane kardeşim ben kapıyı açarım binerse biner binmezse binmez sabah sabah laf etme sanane yaaaa " şeklinde konuştu. Gel de sen bu minibüscüye laf etme

    Zaten o adam akıllıysa gider o durağın başkanı kimse görüşür şikayet eder. bak bakim birdaha o şekilde laf edebiliyormu

    Keşke minibüscüler 5 kişi ayakta alsalarda herkes rahat etse kapı ağzında ayağı sıkışan olmasa
  • 03-11-2010, 22:29:47
    #18
    devils adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 kişi mi

    Güldürme arkadaşım ya hergün minibüs ile gidip gelen birisi olarak minibüscüler kadar şu dünya da aç insan tanımıyorum ben. Uçan kuş bile siftahını yapmadan önce minibüscüler siftah yapıyor hala AĞLARLAR.

    2 gün önce bir atışmaya tanıklık oldum. Minibüscü durdu bir yolcu daha alacaktı kapı ağzında duran adam "kaptan nereye alıyorsun daha" dedikten sonra " sanane kardeşim ben kapıyı açarım binerse biner binmezse binmez sabah sabah laf etme sanane yaaaa " şeklinde konuştu. Gel de sen bu minibüscüye laf etme

    Zaten o adam akıllıysa gider o durağın başkanı kimse görüşür şikayet eder. bak bakim birdaha o şekilde laf edebiliyormu

    Keşke minibüscüler 5 kişi ayakta alsalarda herkes rahat etse kapı ağzında ayağı sıkışan olmasa
    Farkındamısın bilmiyorum ama 5 kişi alıyorlar demedim, 5 kişi aldıklarında bile demediğini bırakmayan insanlar var dedim.