• 31-10-2010, 15:21:59
    #10
    klasikte 297 ama hata 0
  • 02-11-2010, 18:14:34
    #11
    rekor bende sanırım
  • 02-11-2010, 18:19:58
    #12
    Kurumsal PLUS
    Benim bilgisayarımın klavyesi iddia ediyorum buradakilerin en hızlısıdır(185TL vermiştim) ama ben o kadar hızlı kullanamıyorum onu malesef.

  • 02-11-2010, 18:24:10
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bilgisayarımın klavyesi iddia ediyorum buradakilerin en hızlısıdır(185TL vermiştim) ama ben o kadar hızlı kullanamıyorum onu malesef.

    "ne insanlar gördüm üstünde elbise yok ne elbiseler gördüm içinde insan yok"

    nacizane bir benzetmedir ümarım yanlış anlamazsın hocam o yazını okuyunca direk bu geldi aklıma eğer kızarsan silerim
  • 02-11-2010, 18:27:53
    #14
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bilgisayarımın klavyesi iddia ediyorum buradakilerin en hızlısıdır(185TL vermiştim) ama ben o kadar hızlı kullanamıyorum onu malesef.

  • 02-11-2010, 18:28:57
    #15
    Kurumsal PLUS
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "ne insanlar gördüm üstünde elbise yok ne elbiseler gördüm içinde insan yok"

    nacizane bir benzetmedir ümarım yanlış anlamazsın hocam o yazını okuyunca direk bu geldi aklıma eğer kızarsan silerim
    Eğer insanlığıma laf ediyorsan kızarım, ama klavye kullanamamama ediyorsan doğrusun ne diyeyim İşin geyiği zaten. Napayım süper hızlı yazma yeteneğim yok
  • 02-11-2010, 19:18:52
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer insanlığıma laf ediyorsan kızarım, ama klavye kullanamamama ediyorsan doğrusun ne diyeyim İşin geyiği zaten. Napayım süper hızlı yazma yeteneğim yok
    insanlığınıza değil hocam ondan söledim yanlış anlaşılmasın diye klavyenize verdiğiniz fiyat ile aynı seviyede kullanamadığınız için o kısma bir benzetme şahsınızla alakası yoktur
  • 02-11-2010, 19:25:14
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir ara cok iyi yazıyordum suanda hiç yanlıs yapmıyorum ama biraz hızım azaldı