Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bilgisayarımın klavyesi iddia ediyorum buradakilerin en hızlısıdır(185TL vermiştim) ama ben o kadar hızlı kullanamıyorum onu malesef.

"ne insanlar gördüm üstünde elbise yok ne elbiseler gördüm içinde insan yok"

nacizane bir benzetmedir ümarım yanlış anlamazsın hocam o yazını okuyunca direk bu geldi aklıma eğer kızarsan silerim