"ne insanlar gördüm üstünde elbise yok ne elbiseler gördüm içinde insan yok"
nacizane bir benzetmedir ümarım yanlış anlamazsın hocam o yazını okuyunca direk bu geldi aklıma eğer kızarsan silerim
Eğer insanlığıma laf ediyorsan kızarım, ama klavye kullanamamama ediyorsan doğrusun ne diyeyim

İşin geyiği zaten. Napayım süper hızlı yazma yeteneğim yok