1-koskoca benzınlıge gırdıgımde 2 tane pompacı olursa,aradan ıkı dakıka gecmısse hala beklıyorsam,ordan bır pompacının bana bakıp tamam abı gelıyorum demesıne dayanamıyorum,benzınlık acıyorsan,musterıyı bekletme gıbı bır luksun olmamalı..
2-sureklı aynı benzınlıkte benzın aldıgım halde aylık 600 tl.markete gırıp herhangı bır promosyonu ıstedıgımde,ya kalmadı yada onu 100 tl den asagı benzın alanlara veremıyoruz 100 tl lık almanız gerekıyor dedıklerınde,bu benzınlıge bırdaha gelmeyecegım dıyorum ama ısyerıme yakın oldugu ıcın ugramak zorunda kalıyorum,benzınlık benden para kazanıyorsa benı memnun edebılmelı,arada bır kucuk de olsa promosyonlarından faydalandırabılmelı,sart kosmamalı,sureklı musterısı ıse..