Anket Bir benzin istasyonunda sizin için hangisi DAHA önemli?
Toplam Katılımcı Sayısı: 34
Bir benzin istasyonunda sizin için hangisi DAHA önemli?
Güleryüzlü, alakalı personel
%23,53 (8 Oy)
Kaliteli ve sorunsuz hizmet/ürün
%52,94 (18 Oy)
Promosyonlar
%23,53 (8 Oy)
  • 25-10-2010, 12:50:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Özellikle araba kullanan arkadaşlara bir sorum var;
    Bir benzin istasyonundan beklentileriniz nedir?

    Yukarıdaki ankette oy kullanırsanız sevinirim, ayrıca farklı görüşü olanlar yorum yazarsa da memnun olurum.
  • 25-10-2010, 12:53:45
    #2
    1-koskoca benzınlıge gırdıgımde 2 tane pompacı olursa,aradan ıkı dakıka gecmısse hala beklıyorsam,ordan bır pompacının bana bakıp tamam abı gelıyorum demesıne dayanamıyorum,benzınlık acıyorsan,musterıyı bekletme gıbı bır luksun olmamalı..
    2-sureklı aynı benzınlıkte benzın aldıgım halde aylık 600 tl.markete gırıp herhangı bır promosyonu ıstedıgımde,ya kalmadı yada onu 100 tl den asagı benzın alanlara veremıyoruz 100 tl lık almanız gerekıyor dedıklerınde,bu benzınlıge bırdaha gelmeyecegım dıyorum ama ısyerıme yakın oldugu ıcın ugramak zorunda kalıyorum,benzınlık benden para kazanıyorsa benı memnun edebılmelı,arada bır kucuk de olsa promosyonlarından faydalandırabılmelı,sart kosmamalı,sureklı musterısı ıse..
  • 25-10-2010, 12:55:39
    #3
    Personelin güleryüzlü olması beni ilgilendirmiyor. Benim beklentim su katılmamış, kaliteli benzin.
  • 25-10-2010, 12:56:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    güleryüzlü personel bence adamdan 100 liralık benzin alıyorum adamdaki surat matem havası gibi moralimi bozuyor
  • 25-10-2010, 13:01:51
    #5
    Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar yorumlar için.
    Herkesten ufak da olsa bir görüş-öneri-eleştiri bekliyorum.
  • 25-10-2010, 13:06:22
    #6
    Hayırdır benziklik mi açacan?
    Bence kaliteli benzin.
  • 25-10-2010, 13:09:00
    #7
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-koskoca benzınlıge gırdıgımde 2 tane pompacı olursa,aradan ıkı dakıka gecmısse hala beklıyorsam,ordan bır pompacının bana bakıp tamam abı gelıyorum demesıne dayanamıyorum,benzınlık acıyorsan,musterıyı bekletme gıbı bır luksun olmamalı..
    2-sureklı aynı benzınlıkte benzın aldıgım halde aylık 600 tl.markete gırıp herhangı bır promosyonu ıstedıgımde,ya kalmadı yada onu 100 tl den asagı benzın alanlara veremıyoruz 100 tl lık almanız gerekıyor dedıklerınde,bu benzınlıge bırdaha gelmeyecegım dıyorum ama ısyerıme yakın oldugu ıcın ugramak zorunda kalıyorum,benzınlık benden para kazanıyorsa benı memnun edebılmelı,arada bır kucuk de olsa promosyonlarından faydalandırabılmelı,sart kosmamalı,sureklı musterısı ıse..
    Sıkıntıyı anladım ve bunun farkındayım.
    Örneğin tek seferde 50 lira ve üzeri alışveriş yapana X veriyoruz yerine, ayda 250 lira ve üzeri alışveriş yapana Y yada tek seferde 50+ alışveriş yapana X veriyoruz şeklinde bir promosyon herkes için tatmin edici olacaktır. Değil mi?..
  • 25-10-2010, 13:11:28
    #8
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırdır benziklik mi açacan?
    Bence kaliteli benzin.
    Hocam şimdi kaliteli benzin de,
    OPET var PO var. Her ikisi de son derece kalitelidir. Onlarca denetim altında satış yapan istasyondur bunlar.
    Bu durumda kaliteli benzinden başka bir kıstas devreye giriyor olmalı ki bu adam OPETi yada PO yu tercih ediyor...

    Örneğin yeni bir soru daha; benzinlik tercihinizde firma mı daha önemli yoksa bayii mi?
  • 25-10-2010, 13:15:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hepsi seçeneğini koymayı unutmuşsun.