Merhaba arkadaşlar,

Özellikle araba kullanan arkadaşlara bir sorum var;
Bir benzin istasyonundan beklentileriniz nedir?

Yukarıdaki ankette oy kullanırsanız sevinirim, ayrıca farklı görüşü olanlar yorum yazarsa da memnun olurum.