Konu
Otomobili olanlar lütfen baksın :)
25-10-2010, 12:50:02
#1
eskiji
Merhaba arkadaşlar,
Özellikle araba kullanan arkadaşlara bir sorum var;
Bir benzin istasyonundan beklentileriniz nedir?
Yukarıdaki ankette oy kullanırsanız sevinirim, ayrıca farklı görüşü olanlar yorum yazarsa da memnun olurum.