HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırdır benziklik mi açacan?
Bence kaliteli benzin.
Hocam şimdi kaliteli benzin de,
OPET var PO var. Her ikisi de son derece kalitelidir. Onlarca denetim altında satış yapan istasyondur bunlar.
Bu durumda kaliteli benzinden başka bir kıstas devreye giriyor olmalı ki bu adam OPETi yada PO yu tercih ediyor...

Örneğin yeni bir soru daha; benzinlik tercihinizde firma mı daha önemli yoksa bayii mi?