• 23-10-2010, 20:46:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ne oldu bilmiyorum dünden beri siteler adeta kağnı hızına geldi hızım normal ama sitelere çok yavaş giriyor..Virüs yok pcde tarama yaptım sonuç hala aynı ? Hele facebooka upload edilen filmleri bile kağnı hızında seyrediyorum eskiden jet hızında izlerdim..Daha yeni net gitti bilgisayarda ağ bağlantısına tıkladığımda bilgisayarınız ağ bağlantısı cihazını görmüyor gibi birşey dedi ? Reset attım düzeldi acaba bundanmı ?

    Hız testinin sonucuda bu..



    Kararsız kaldım formatmı çeksem acaba Yoksa ttnetin oyunumu bu
  • 23-10-2010, 21:26:13
    #3
    smile'da telef oldu toplu gitti sanki :S çok yavaş benimde
  • 23-10-2010, 21:34:00
    #4
    youtube,facebook videolarını zor izliyorum dolmuyor bi türlü
  • 23-10-2010, 21:37:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hay ttnete sol ayağım saplansın emi İnanın bir film keyfimiz vardı içine ettiler 5 dkda dolan videolar 50 saatte dolmuyor ne iş Allahımya
  • 23-10-2010, 21:44:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sende yine 6mbit benm sabit 2mbit olmasına rağmen son 10 gündür acayip yavaş.
  • 23-10-2010, 23:36:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    1 haftadır hattım çok yavaş 2mbit limitsiz. Bunada şükür...
  • 23-10-2010, 23:38:15
    #8
    Bugun aşırı derece yavaş
  • 23-10-2010, 23:39:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bende smile kullanıcıyısım gayet iyi hızı