• 23-10-2010, 23:58:07
    #10
    8mb kullanıoyorum. 1 mb oldugu zamanlarda daha hızlıydı resmen
  • 24-10-2010, 00:08:37
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende 2 - 3 saattir kesikti , yarım saat önce geldi.

    Ayrıca 1 haftadır da çok yavaş , istanbuldayım.
  • 24-10-2010, 00:09:33
    #12
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hay ttnete sol ayağım saplansın emi İnanın bir film keyfimiz vardı içine ettiler 5 dkda dolan videolar 50 saatte dolmuyor ne iş Allahımya
    Bu beddua ile ttnet yakında iflas eder hihihi
  • 24-10-2010, 00:19:28
    #13


    Şu an Silkroad'dayım lagtan oynuyamıyorum.