İnternet çok yavaşladı ? Sorun yaşıyanlar ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İnternet çok yavaşladı ? Sorun yaşıyanlar ?
12
●
686
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İnternet çok yavaşladı ? Sorun yaşıyanlar ?
1
2
23-10-2010, 23:58:07
#10
teknoali
8mb kullanıoyorum. 1 mb oldugu zamanlarda daha hızlıydı resmen
24-10-2010, 00:08:37
#11
SanTieG0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende 2 - 3 saattir kesikti , yarım saat önce geldi.
Ayrıca 1 haftadır da çok yavaş , istanbuldayım.
24-10-2010, 00:09:33
#12
duskorc
advaldo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hay ttnete sol ayağım saplansın emi
İnanın bir film keyfimiz vardı içine ettiler 5 dkda dolan videolar 50 saatte dolmuyor ne iş Allahımya
Bu beddua ile ttnet yakında iflas eder hihihi
24-10-2010, 00:19:28
#13
LordHaseky
Şu an Silkroad'dayım lagtan oynuyamıyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler