Arkadaşlar ne oldu bilmiyorum dünden beri siteler adeta kağnı hızına geldi hızım normal ama sitelere çok yavaş giriyor..Virüs yok pcde tarama yaptım sonuç hala aynı ? Hele facebooka upload edilen filmleri bile kağnı hızında seyrediyorum eskiden jet hızında izlerdim..Daha yeni net gitti bilgisayarda ağ bağlantısına tıkladığımda bilgisayarınız ağ bağlantısı cihazını görmüyor gibi birşey dedi ? Reset attım düzeldi acaba bundanmı ?

Hız testinin sonucuda bu..



Kararsız kaldım formatmı çeksem acaba Yoksa ttnetin oyunumu bu