Anket Hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 75
Hangisi?
Emre Aydın
%12,00 (9 Oy)
Atiye
%12,00 (9 Oy)
Şebnem Ferah
%13,33 (10 Oy)
Tarkan
%22,67 (17 Oy)
Murat Boz
%4,00 (3 Oy)
Boşver onları Maxi sen katıl
%36,00 (27 Oy)
  • 21-10-2010, 00:33:55
    #1
    Bu yılda belli başlı kişilerin isimleri ön plana çıktı.Hatta ilk anket sonucunda atiyenin öne çıktığı belli oldu.

    Sizce anketteki isimlerden hangisi katılmalı?

    Lütfen ankette seçtiğiniz şıkkı buradada paylaşın.
  • 21-10-2010, 00:34:24
    #2
    hayko veya blacktooth
  • 21-10-2010, 00:46:51
    #3
    kesınlıkle hayko gıtmelı okanın programında adam dedı 1. olamasamda unutulmaz bı sahne performansı gösterisi sergilerim dedi sırf onu izlemek için istiyorum haykonun gitmesini 1. yada sonuncu olması umrumda değil
  • 21-10-2010, 01:00:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bir yanım haykoyu istiyor diğer yanım şebnemi diğer bir yanımda teomanı
  • 21-10-2010, 01:03:42
    #5
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir yanım haykoyu istiyor diğer yanım şebnemi diğer bir yanımda teomanı
    Senin için 3 ü 1 arada yaparız
  • 21-10-2010, 02:08:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Haykoyu sevmem ama şansını denemeli
  • 21-10-2010, 02:11:56
    #7
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir yanım haykoyu istiyor diğer yanım şebnemi diğer bir yanımda teomanı
    Aynı duyguları paylaşıyoruz
  • 21-10-2010, 02:26:12
    #8
    şebooooo
  • 21-10-2010, 02:28:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tarkan gitsin derim şahsi fikrim