Sizce bu yıl eurovisiona kim gitsin? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce bu yıl eurovisiona kim gitsin?
32
●
1.539
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce bu yıl eurovisiona kim gitsin?
1
2
3
4
Anket
Hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı:
75
Hangisi?
Emre Aydın
%12,00 (9 Oy)
Atiye
%12,00 (9 Oy)
Şebnem Ferah
%13,33 (10 Oy)
Tarkan
%22,67 (17 Oy)
Murat Boz
%4,00 (3 Oy)
Boşver onları Maxi sen katıl
%36,00 (27 Oy)
21-10-2010, 13:28:10
#19
mEc
Üyeliği durduruldu
Tarkan gitmez. Emre Aydında gitmeyeceğini daha önce açıklamıştı. Hayko yada Atiye gitmeli bence : )
21-10-2010, 13:53:50
#20
WebEngineer
Ya Hayko ya Tarkan.
21-10-2010, 14:05:16
#21
rhomantic
Tabiki şebnem ferah, hayko cepkin de olabilir.
21-10-2010, 14:08:45
#22
tugberk61
şebnem gitmez, emre aydın gidrse iyi derece elde ederiz.
21-10-2010, 14:16:39
#23
Moutinho
Fatih Ürek gitsin
21-10-2010, 20:13:49
#24
S3rdaL
Üyeliği durduruldu
Boşver onları maxi sen katıl.
21-10-2010, 20:52:46
#25
pLive
Üyeliği durduruldu
Hayko Cepkin o sahnede dünyayaı kopartır.. Görmediğiniz şovu görmüş olursunuz..
21-10-2010, 21:07:36
#26
AtomaniA
Haykoyu sevmiyorum pek özellikle canlıda çok brutal vokal yapıyor ama listedekilere göre o gitsin
21-10-2010, 22:32:19
#27
EscapeLord
"sen"
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler