Anket Hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 75
Hangisi?
Emre Aydın
%12,00 (9 Oy)
Atiye
%12,00 (9 Oy)
Şebnem Ferah
%13,33 (10 Oy)
Tarkan
%22,67 (17 Oy)
Murat Boz
%4,00 (3 Oy)
Boşver onları Maxi sen katıl
%36,00 (27 Oy)
  • 21-10-2010, 13:28:10
    #19
    mEc
    Üyeliği durduruldu
    Tarkan gitmez. Emre Aydında gitmeyeceğini daha önce açıklamıştı. Hayko yada Atiye gitmeli bence : )
  • 21-10-2010, 13:53:50
    #20
    Ya Hayko ya Tarkan.
  • 21-10-2010, 14:05:16
    #21
    Tabiki şebnem ferah, hayko cepkin de olabilir.
  • 21-10-2010, 14:08:45
    #22
    şebnem gitmez, emre aydın gidrse iyi derece elde ederiz.
  • 21-10-2010, 14:16:39
    #23
    Fatih Ürek gitsin
  • 21-10-2010, 20:13:49
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Boşver onları maxi sen katıl.
  • 21-10-2010, 20:52:46
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Hayko Cepkin o sahnede dünyayaı kopartır.. Görmediğiniz şovu görmüş olursunuz..
  • 21-10-2010, 21:07:36
    #26
    Haykoyu sevmiyorum pek özellikle canlıda çok brutal vokal yapıyor ama listedekilere göre o gitsin
  • 21-10-2010, 22:32:19
    #27
    "sen"