Sizce bu yıl eurovisiona kim gitsin? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce bu yıl eurovisiona kim gitsin?
32
●
1.539
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce bu yıl eurovisiona kim gitsin?
1
2
3
4
Anket
Hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı:
75
Hangisi?
Emre Aydın
%12,00 (9 Oy)
Atiye
%12,00 (9 Oy)
Şebnem Ferah
%13,33 (10 Oy)
Tarkan
%22,67 (17 Oy)
Murat Boz
%4,00 (3 Oy)
Boşver onları Maxi sen katıl
%36,00 (27 Oy)
21-10-2010, 22:35:49
#28
pLive
Üyeliği durduruldu
Allah aşkına gitardan anlamış gibi gösterip gitar calan emre aydınımı seciyorsunuz
)
21-10-2010, 23:15:03
#29
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
şebo gitsin
21-10-2010, 23:15:06
#30
FreeZe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hayko cepkin
23-10-2010, 21:34:01
#31
Mezitli33
orhan gencebay gitsin bir hatasız kul olmaz okusun
23-10-2010, 22:56:36
#32
LincolnSamet
Tartışmasız Hayko, ama Hayko söylemişti benimle ilgili diye teklif gelmiş isterse gider isterse gitmez bu anketler(trt anketi vs. dolaşıyor) boş açıkçası, gitmek istiyorum demesi yeter Hayko'nun.
23-10-2010, 22:57:37
#33
vLkn448
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bedük
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler