• 20-10-2010, 17:54:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Haftaya araç muayenesi var.Tüvtürk hangi belgeleri istiyor ruhsat dışında ?
  • 20-10-2010, 18:00:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Egzoz muayenesi , .. olması gerekiyor.
  • 20-10-2010, 18:15:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    arabamız yokki bilelim baba
  • 21-10-2010, 21:30:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    http://www.tuvturk.com.tr/content/default.aspx?cid=65
  • 21-10-2010, 23:06:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Egzoz muayenesini orada yapıyorlar zaten.Envanter gibi bir form var adını tam hatırlamıyorum onu da istiyorlar.Onu kesin doldur çünkü form eksik deyip tekrar bekliyorsun sıraya giriyorsun falan baya sıkıntı.Artı aracın borcu varsa ki benim kesin yoktur diye zannediyordum ama varmış() numara alamıyorsun.Hemen maliyenin sitesinden parayı yatırmanı istiyorlar haberin olsun.Gitmeden bir bak siteden borcun var mı yok mu varsa hemen hallet sonra sıkıntı olmasın.Aklıma gelenler bunlar.
  • 21-10-2010, 23:15:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1)önce http://www.gib.gov.tr/ borcu varmı sorgula
    2)daha sonra en yakın istasyondan randevu al
    3)egzoz ölçümü yaptır
    4)gidince harcını yatır saatin gelincemuayeni ol
  • 22-10-2010, 00:44:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yamanender adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1)önce http://www.gib.gov.tr/ borcu varmı sorgula
    2)daha sonra en yakın istasyondan randevu al
    3)egzoz ölçümü yaptır
    4)gidince harcını yatır saatin gelincemuayeni ol
    1)borcum yok
    2)randevuyu aldım online
    3)egsozu nerde yaptırıyoz ?
    4)ücreti giriştemi ödüyoruz ?

    savec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Egzoz muayenesini orada yapıyorlar zaten.Envanter gibi bir form var adını tam hatırlamıyorum onu da istiyorlar.Onu kesin doldur çünkü form eksik deyip tekrar bekliyorsun sıraya giriyorsun falan baya sıkıntı.Artı aracın borcu varsa ki benim kesin yoktur diye zannediyordum ama varmış() numara alamıyorsun.Hemen maliyenin sitesinden parayı yatırmanı istiyorlar haberin olsun.Gitmeden bir bak siteden borcun var mı yok mu varsa hemen hallet sonra sıkıntı olmasın.Aklıma gelenler bunlar.
    Envanter formu ney ? İlk defa duyuyorum ruhsat babamın üzerine olduğu için sorun çıkartırlar mı ? Kendisi rahatsız ilgilenemiyor
  • 22-10-2010, 01:13:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Envanter formu değil adıBen adını hatırlayamadım öyle değişik bir formŞimdi ne formu olduğunu gidince anlarsın.Kapının önünde millet tabelayı asmış olacak o form doldurulur diyeRuhsat kimin üzerine olursa olsun sıkıntı çıkmaz.İlk numarayı alıyorsun,sonra gidip para yatırıyorsun yanlış hatırlamıyorsam.Sonra egzoz olayı sonra o kağıdı alıp tekrar gişeye getiriyorsun sonra sıran gelince veriyorsun arabayı.İlerliyor çıkıyor sonra alıyorsunBudur olay
  • 22-10-2010, 01:34:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    savec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Envanter formu değil adıBen adını hatırlayamadım öyle değişik bir formŞimdi ne formu olduğunu gidince anlarsın.Kapının önünde millet tabelayı asmış olacak o form doldurulur diyeRuhsat kimin üzerine olursa olsun sıkıntı çıkmaz.İlk numarayı alıyorsun,sonra gidip para yatırıyorsun yanlış hatırlamıyorsam.Sonra egzoz olayı sonra o kağıdı alıp tekrar gişeye getiriyorsun sonra sıran gelince veriyorsun arabayı.İlerliyor çıkıyor sonra alıyorsunBudur olay
    eywallah