TÜVTURK Hangi Belgeleri İstiyor ?
8
●415
- 21-10-2010, 21:30:38Üyeliği durduruldu
- 21-10-2010, 23:06:34Üyeliği durdurulduEgzoz muayenesini orada yapıyorlar zaten.Envanter gibi bir form var adını tam hatırlamıyorum onu da istiyorlar.Onu kesin doldur çünkü form eksik deyip tekrar bekliyorsun sıraya giriyorsun falan baya sıkıntı.Artı aracın borcu varsa ki benim kesin yoktur diye zannediyordum ama varmış(
) numara alamıyorsun.Hemen maliyenin sitesinden parayı yatırmanı istiyorlar haberin olsun.Gitmeden bir bak siteden borcun var mı yok mu varsa hemen hallet sonra sıkıntı olmasın.Aklıma gelenler bunlar.
- 21-10-2010, 23:15:09Üyeliği durduruldu1)önce http://www.gib.gov.tr/ borcu varmı sorgula
2)daha sonra en yakın istasyondan randevu al
3)egzoz ölçümü yaptır
4)gidince harcını yatır saatin gelincemuayeni ol - 22-10-2010, 00:44:21Üyeliği durduruldu1)borcum yokyamanender adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2)randevuyu aldım online
3)egsozu nerde yaptırıyoz ?
4)ücreti giriştemi ödüyoruz ?
Envanter formu ney ? İlk defa duyuyorumsavec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ruhsat babamın üzerine olduğu için sorun çıkartırlar mı ? Kendisi rahatsız ilgilenemiyor
- 22-10-2010, 01:13:40Üyeliği durdurulduEnvanter formu değil adı
Ben adını hatırlayamadım öyle değişik bir form
Şimdi ne formu olduğunu gidince anlarsın.Kapının önünde millet tabelayı asmış olacak o form doldurulur diye
Ruhsat kimin üzerine olursa olsun sıkıntı çıkmaz.İlk numarayı alıyorsun,sonra gidip para yatırıyorsun yanlış hatırlamıyorsam.Sonra egzoz olayı sonra o kağıdı alıp tekrar gişeye getiriyorsun sonra sıran gelince veriyorsun arabayı.İlerliyor çıkıyor sonra alıyorsun
Budur olay
) numara alamıyorsun.Hemen maliyenin sitesinden parayı yatırmanı istiyorlar haberin olsun.Gitmeden bir bak siteden borcun var mı yok mu varsa hemen hallet sonra sıkıntı olmasın.Aklıma gelenler bunlar.