Egzoz muayenesini orada yapıyorlar zaten.Envanter gibi bir form var adını tam hatırlamıyorum onu da istiyorlar.Onu kesin doldur çünkü form eksik deyip tekrar bekliyorsun sıraya giriyorsun falan baya sıkıntı.Artı aracın borcu varsa ki benim kesin yoktur diye zannediyordum ama varmış(

) numara alamıyorsun.Hemen maliyenin sitesinden parayı yatırmanı istiyorlar haberin olsun.Gitmeden bir bak siteden borcun var mı yok mu varsa hemen hallet sonra sıkıntı olmasın.Aklıma gelenler bunlar.