Envanter formu değil adı

Ben adını hatırlayamadım öyle değişik bir form

Şimdi ne formu olduğunu gidince anlarsın.Kapının önünde millet tabelayı asmış olacak o form doldurulur diye

Ruhsat kimin üzerine olursa olsun sıkıntı çıkmaz.İlk numarayı alıyorsun,sonra gidip para yatırıyorsun yanlış hatırlamıyorsam.Sonra egzoz olayı sonra o kağıdı alıp tekrar gişeye getiriyorsun sonra sıran gelince veriyorsun arabayı.İlerliyor çıkıyor sonra alıyorsun

Budur olay