savec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Envanter formu değil adıBen adını hatırlayamadım öyle değişik bir formŞimdi ne formu olduğunu gidince anlarsın.Kapının önünde millet tabelayı asmış olacak o form doldurulur diyeRuhsat kimin üzerine olursa olsun sıkıntı çıkmaz.İlk numarayı alıyorsun,sonra gidip para yatırıyorsun yanlış hatırlamıyorsam.Sonra egzoz olayı sonra o kağıdı alıp tekrar gişeye getiriyorsun sonra sıran gelince veriyorsun arabayı.İlerliyor çıkıyor sonra alıyorsunBudur olay
eywallah