• 06-10-2010, 20:13:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar eminim benim gibi olan arkadaşlar vardır.
    Malum kış kabıda biz r10'cuların bir çoğu odasında zamanını geçiriyodur, evinde kalorifer olmayan evlerde oturan arkadaşlarda vardır mutlaka bende kalorifersiz bir evde oturuyorum yavaş yavaş bacaklarım üşümeye başladı.
    Küçük odamı en ucuz şekilde nasıl ısıtabilirim?
    Önerisi olan
  • 06-10-2010, 20:23:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Soba tabikide
  • 06-10-2010, 20:25:40
    #3
    Platin üye
    Bir odaysa ufo gibi şey yeter bence.
  • 06-10-2010, 20:26:06
    #4
    Odaya koymam imkansız.

    Ufak bir ufomu alsam acaba.
  • 06-10-2010, 20:26:29
    #5
    Bir adet HP laptop
    (kullanan bilir)
  • 06-10-2010, 20:44:10
    #6
    ufo iyi çözüm olur. ama çektiği elektriğe felan dikkat et.
  • 06-10-2010, 20:57:31
    #7
    ucuzluk (eşitdeğildir) ufo
  • 06-10-2010, 21:01:13
    #8
    ucuz ısınma demiş =))
    ufo almak gibi bi hatada yapma
    gecen kışın ben ucuz olsun dedim uğraşmim odunla kömürle dedim
    ufo aldım aldım 350 tl elektirik bedlei ödedim =)) ( kış bitene kadar rahat 1200 tl elektirik bedeli vermişimdir )

    en güzeli ufak bir soba al
    hiç yoktan yaktığın zaman odanın her tarafı güzelce ısınır
  • 06-10-2010, 21:10:32
    #9
    arkadaslar benım evın altı bos,oto yıkama var oda kocaman bıyer,kısın aylık 300 tl lık dogalgaz yakıyorum ama gınede ısınamıyoruz,battanıye ıle duruyoruz evde,bende bu kısıda boyle gecıremem dedım ve dun gıdıp orjınal 2300 watt ufo aldım,hem dogalgaz yakcam hemde ufo kullancam,gunluk 5 saat acık kalsa ufo 1 ayda elektrık faturasını nekadar etkıler?