Malum kış kabıda biz r10'cuların bir çoğu odasında zamanını geçiriyodur, evinde kalorifer olmayan evlerde oturan arkadaşlarda vardır mutlaka bende kalorifersiz bir evde oturuyorum yavaş yavaş bacaklarım üşümeye başladı.
Küçük odamı en ucuz şekilde nasıl ısıtabilirim?
Önerisi olan
