arkadaslar benım evın altı bos,oto yıkama var oda kocaman bıyer,kısın aylık 300 tl lık dogalgaz yakıyorum ama gınede ısınamıyoruz,battanıye ıle duruyoruz evde,bende bu kısıda boyle gecıremem dedım ve dun gıdıp orjınal 2300 watt ufo aldım,hem dogalgaz yakcam hemde ufo kullancam,gunluk 5 saat acık kalsa ufo 1 ayda elektrık faturasını nekadar etkıler?