ucuz ısınma demiş =))
ufo almak gibi bi hatada yapma
gecen kışın ben ucuz olsun dedim uğraşmim odunla kömürle dedim
ufo aldım aldım 350 tl elektirik bedlei ödedim =)) ( kış bitene kadar rahat 1200 tl elektirik bedeli vermişimdir )
en güzeli ufak bir soba al
hiç yoktan yaktığın zaman odanın her tarafı güzelce ısınır