• 04-10-2010, 23:11:52
    #10
    dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne indiriyorsun bu kadar merak ettim benim bilgisayarın harddiski 40 gb

    repi hakediyosun artık açılınca atarık


    TheSpac3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genel fılım ızledım mp3 ındırdım baska bısı yok

    hocam ne tür filmler ?
  • 04-10-2010, 23:14:04
    #11
    hd filmindirirsen olur oyle
  • 04-10-2010, 23:17:51
    #12
    Güzel olacak.
    Kotalar 0'landı değilmi, ben hala 40-50 kb ile download ediyorum.. twitterdan yazmak gerek artık arasnlar bakalım..
  • 05-10-2010, 00:46:04
    #13
    benim rekorum 180 gb 4 mbit netle. 8 olsa 400-500 görürüm.
  • 05-10-2010, 01:04:36
    #14


    eylül ve ekimde pek evde duramadığım için kullanamadım, ağustosta 326 gb olmuş.

    rekorum 650gb.
  • 05-10-2010, 01:22:34
    #15
    one be 300GB :| ben ayda max 15 görüyorum. (1mbit var tabi ondan bişi cekilmiyoR)
  • 05-10-2010, 01:29:04
    #16
    Arkadaş indirip indirip siliyor dosyaları

    Şaka bir yana bu internet hızıyla da bir şey indirilmez ki. Bir açıyorsun "90 gün, 80 saat, 70 dakika kaldı" :/
  • 05-10-2010, 01:31:57
    #17
    SpHinX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş indirip indirip siliyor dosyaları

    Şaka bir yana bu internet hızıyla da bir şey indirilmez ki. Bir açıyorsun "90 gün, 80 saat, 70 dakika kaldı" :/
    daha takılı olmayan 3 tane daha 1tb diskim var (power yetmiyor )

  • 05-10-2010, 01:37:05
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nine hızında internnet ttnet