ttnet adsl biraz cokmu kullanmısım ne - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ttnet adsl biraz cokmu kullanmısım ne
25
●
1.614
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
ttnet adsl biraz cokmu kullanmısım ne
1
2
3
04-10-2010, 23:11:52
#10
atary
dc_alican adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne indiriyorsun bu kadar merak ettim
benim bilgisayarın harddiski 40 gb
repi hakediyosun artık açılınca atarık
TheSpac3 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
genel fılım ızledım mp3 ındırdım baska bısı yok
hocam ne tür filmler ?
04-10-2010, 23:14:04
#11
emrefba
hd filmindirirsen olur oyle
04-10-2010, 23:17:51
#12
yousufe
Güzel olacak.
Kotalar 0'landı değilmi, ben hala 40-50 kb ile download ediyorum.. twitterdan yazmak gerek artık arasnlar bakalım..
05-10-2010, 00:46:04
#13
Garamond
benim rekorum 180 gb 4 mbit netle. 8 olsa 400-500 görürüm.
05-10-2010, 01:04:36
#14
victories
eylül ve ekimde pek evde duramadığım için kullanamadım, ağustosta 326 gb olmuş.
rekorum 650gb.
05-10-2010, 01:22:34
#15
raskors
one be 300GB :| ben ayda max 15 görüyorum. (1mbit var tabi ondan bişi cekilmiyoR)
05-10-2010, 01:29:04
#16
SpHinX
Arkadaş indirip indirip siliyor dosyaları
Şaka bir yana bu internet hızıyla da bir şey indirilmez ki. Bir açıyorsun "90 gün, 80 saat, 70 dakika kaldı" :/
05-10-2010, 01:31:57
#17
victories
SpHinX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaş indirip indirip siliyor dosyaları
Şaka bir yana bu internet hızıyla da bir şey indirilmez ki. Bir açıyorsun "90 gün, 80 saat, 70 dakika kaldı" :/
daha takılı olmayan 3 tane daha 1tb diskim var (power yetmiyor
)
05-10-2010, 01:37:05
#18
istihbaratt
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
nine hızında internnet ttnet
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler