Konu
ttnet adsl biraz cokmu kullanmısım ne
04-10-2010, 23:17:51
#12
yousufe
Güzel olacak.
Kotalar 0'landı değilmi, ben hala 40-50 kb ile download ediyorum.. twitterdan yazmak gerek artık arasnlar bakalım..