ttnet adsl biraz cokmu kullanmısım ne - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ttnet adsl biraz cokmu kullanmısım ne
25
●
1.614
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
ttnet adsl biraz cokmu kullanmısım ne
1
2
3
05-10-2010, 01:37:20
#19
SpHinX
victories adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
daha takılı olmayan 3 tane daha 1tb diskim var (power yetmiyor
)
4 gb ram
hayatımda gördüğüm bilgisayarların ramlarını toplasam o kadar etmez.
05-10-2010, 03:56:40
#20
seemsiyah
SpHinX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4 gb ram
hayatımda gördüğüm bilgisayarların ramlarını toplasam o kadar etmez.
hiç bilgisayar görmediniz mi
05-10-2010, 21:35:56
#21
TheSpac3
Üyeliği durduruldu
seemsiyah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hiç bilgisayar görmediniz mi
gormus ama 4 gb remlı gormemıs acıkcası bende gormedım :=)
05-10-2010, 21:52:05
#22
07melih
Bugün tüm pc ler emaz 4 gb ralli hatta 1 yıla kadar bu 6 gb olacak gibi geliyor.
05-10-2010, 22:51:11
#23
SanTieG0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
3 gb ile eskiden idar ederdik ey gidi
06-10-2010, 04:18:41
#24
seemsiyah
TheSpac3 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gormus ama 4 gb remlı gormemıs acıkcası bende gormedım :=)
hayatında gördüğü bilgisayarların ramlerini toplasa etmiyormuş yalnız? demek ki hayatında 3 bilgisayar gördü hepsi 1gb ram, 4gbı bulamamış
06-10-2010, 09:24:27
#25
OnurStyle
benim emektar bilgisayarım yetiyor bana 1 gb ram 512 ekran kartı 160 gb hardisk
06-10-2010, 09:34:40
#26
schreck
maşallah maşallah...
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler