• 04-10-2010, 18:35:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar yaklaşık bir sene önce bir kıza aşık oldum. Burada konu açmıştım durumu anlatmıştım bakınız..

    Daha sonra yaza girmeden evvel kızla tekrardan yakınlaşmaya başladık. Bunuda yazdım bakınız...

    Şimdi yeni bir seneye başladık. Ben yazın bile bu kızı unutamadım. Tam unutma evresine girdik okullar başladı tekrardan aynı duruma geldim. Kızla aramda ciddi bir soğukluk var her nedense. Ben yanına gidip konuşamıyorum. O benle konuşamıyo. Konuştuğu zaman ise bir soğukluk oluyo. Bir çekingenlik sözkonusu.

    Şimdi sizlere sormak istediğim şu. Ben bu kızı bırakmayı çok denesemde bırakamıyorum. Bu saatten sonra bu işin olma ihtimali var mıdır ? Kime sorsam bırak imkanı yok diyor fakat sizlere de son bir kez danışmak istiyorum.

    Şimdiden verilecek cevaplar için hepinize teşekkürler...
  • 04-10-2010, 18:38:59
    #2
    Neden sorduğun kişiler imkanı yok vs. diyorlar ?
  • 04-10-2010, 18:41:09
    #3
    Unut gitsin. Bir kızın peşinde koşturmayacaksın arkadaş... Kaybettiğin zamana yazık.
  • 04-10-2010, 18:47:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden sorduğun kişiler imkanı yok vs. diyorlar ?
    Bu saatten sonra olmazmış olsa başta olurmuş. :/
  • 04-10-2010, 18:49:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    offf kız meselesi kürt meselesini geçti arkadaş nedir bu kız peşinde koşmalar amerika'da hiç böle değil kızlar erkeklerin peşinden koşuyor tam tersi yani
  • 04-10-2010, 18:54:30
    #6
    boşver panpa
  • 04-10-2010, 18:57:10
    #7
    Bu işin oluru yok.
  • 04-10-2010, 19:00:16
    #8
    anlamıs degilim

    1 sene önce asık oldum konu actım burada
    sonra yakınlastık oda burada
    simdi şöyle oldu ne diyeyim falan ?

    bence sen doktora git kardes r10 webmaster sitesi burda psikolog yok
  • 04-10-2010, 19:03:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    StyLe06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamıs degilim

    1 sene önce asık oldum konu actım burada
    sonra yakınlastık oda burada
    simdi şöyle oldu ne diyeyim falan ?

    bence sen doktora git kardes r10 webmaster sitesi burda psikolog yok
    psikkologlar psikolojik sorunları çözer,aşk danışmanı değiller.