anlamıs degilim
1 sene önce asık oldum konu actım burada
sonra yakınlastık oda burada
simdi şöyle oldu ne diyeyim falan ?
bence sen doktora git kardes

r10 webmaster sitesi burda psikolog yok
psikkologlar psikolojik sorunları çözer,aşk danışmanı değiller.