StyLe06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlamıs degilim

1 sene önce asık oldum konu actım burada
sonra yakınlastık oda burada
simdi şöyle oldu ne diyeyim falan ?

bence sen doktora git kardes r10 webmaster sitesi burda psikolog yok
psikkologlar psikolojik sorunları çözer,aşk danışmanı değiller.