• 11-06-2010, 12:47:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Değerli arkadaşlar abilerim vs.
    Sömestrda bir kıza açıldım daha doğrusu açılmaya çalıştım.(Buluşma yerine gelmedi ardından arkadaşıyla haber yolladı olmaz diye buraya bakabilirsiniz)

    Bu böyle gitti şu ana kadar. Kızla çok uzak durduk bir süre. Konuşmamız muhabbetimiz falan hiç yoktu. Okul bir gezi yaptı. Geziden sonra bir yakınlaştık tekrardan. İyi davranmaya başladı bana. Ama kullanıyoda olabilir. Mesela ödevini cdye yazamadı dvdrw bozukmuş ben yazdım falan. Anlayamıyorum yani ne yapmaya çalıştığını. Ama şunu söylemeliyim ki kız öyle kaşar,herkesle çıkan, rahat bir kızda değil. Fikirlerinizi desteklerinizi bekliyorum.
  • 11-06-2010, 12:52:31
    #2
    Allah yardımcın olsun
  • 11-06-2010, 13:01:04
    #3
    Aynı durum istisnasız başımda, bende ne halt yiyeceğim bilmiyorum
  • 11-06-2010, 13:02:17
    #4
    bence biraz takıl ama cool oL,iyice yakınlaştığında anlarsın bence amacını.
  • 11-06-2010, 13:04:00
    #5
    etraflarında onlardan hoşlanan ilgilenen birinin her zaman olmasını isterler fazla heveslenme derim , kaptırma kendini sonunda üzülebilirsin.
  • 11-06-2010, 13:04:49
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teknik olarak karışık bir durum
  • 11-06-2010, 13:11:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    superadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli arkadaşlar abilerim vs.
    Sömestrda bir kıza açıldım daha doğrusu açılmaya çalıştım.(Buluşma yerine gelmedi ardından arkadaşıyla haber yolladı olmaz diye buraya bakabilirsiniz)

    Bu böyle gitti şu ana kadar. Kızla çok uzak durduk bir süre. Konuşmamız muhabbetimiz falan hiç yoktu. Okul bir gezi yaptı. Geziden sonra bir yakınlaştık tekrardan. İyi davranmaya başladı bana. Ama kullanıyoda olabilir. Mesela ödevini cdye yazamadı dvdrw bozukmuş ben yazdım falan. Anlayamıyorum yani ne yapmaya çalıştığını. Ama şunu söylemeliyim ki kız öyle kaşar,herkesle çıkan, rahat bir kızda değil. Fikirlerinizi desteklerinizi bekliyorum.
    O gezide, onun gözüne hoş ve çekici gelmiş olabilirsin, hal ve tavırların onu etkilemiş olabilir. Bu durumu bende yaşadım, ağır ol belli etme, çünkü bir kere seni reddetti. Onun için ağırdan al, herşeyin zamanını bekle.
  • 11-06-2010, 13:38:24
    #8
    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O gezide, onun gözüne hoş ve çekici gelmiş olabilirsin, hal ve tavırların onu etkilemiş olabilir. Bu durumu bende yaşadım, ağır ol belli etme, çünkü bir kere seni reddetti. Onun için ağırdan al, herşeyin zamanını bekle.
    Avının menzile girmesini bekle diyorsun yani
    TurkALB'ın dediğine katılıyorum. Afedersin kızlara çabuk yavşarsan oyuncak ederler.
  • 11-06-2010, 13:44:05
    #9
    Sevgilisinden ayrılmıştır/çoğu arkadaşı birileriyle birliktedir/morali bozuktur; özgüvenini tazelemeye çalışıyordur. Arkana bile bakma uzak dur kızdan.