Değerli arkadaşlar abilerim vs.
Sömestrda bir kıza açıldım daha doğrusu açılmaya çalıştım.(Buluşma yerine gelmedi ardından arkadaşıyla haber yolladı olmaz diye buraya bakabilirsiniz)

Bu böyle gitti şu ana kadar. Kızla çok uzak durduk bir süre. Konuşmamız muhabbetimiz falan hiç yoktu. Okul bir gezi yaptı. Geziden sonra bir yakınlaştık tekrardan. İyi davranmaya başladı bana. Ama kullanıyoda olabilir. Mesela ödevini cdye yazamadı dvdrw bozukmuş ben yazdım falan. Anlayamıyorum yani ne yapmaya çalıştığını. Ama şunu söylemeliyim ki kız öyle kaşar,herkesle çıkan, rahat bir kızda değil. Fikirlerinizi desteklerinizi bekliyorum.