• 11-06-2010, 13:46:40
    #10
    Bence sen ilk adımı atmışsın zaten, eğer yakınlaşmak istiyorsa kendi yapmalı kendin ol sevdiğini bi şekilde belli et ama sakın tekrar teklif edeyim deme kızdan adım beklemelisin (:
  • 11-06-2010, 13:47:42
    #11
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgilisinden ayrılmıştır/çoğu arkadaşı birileriyle birliktedir/morali bozuktur; özgüvenini tazelemeye çalışıyordur. Arkana bile bakma uzak dur kızdan.
    Aynen.

    Hanımefendinin keyfi bozuktur "ben ne zaman istersem birini elde edebilirim " diyerek sana sarmıştır.Hiç takma
  • 11-06-2010, 13:49:09
    #12
    kmlgrlr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgilisinden ayrılmıştır/çoğu arkadaşı birileriyle birliktedir/morali bozuktur; özgüvenini tazelemeye çalışıyordur. Arkana bile bakma uzak dur kızdan.
    +1905
  • 11-06-2010, 23:23:25
    #13
    yol yakınken dön kardeşim, yoksa çok canın yanar.
  • 11-06-2010, 23:25:57
    #14
    bu tamamen kızla alakalo bi durum eğer senin tipinden hoşlandıysa sen bişey yapmana gerek yok, eğer senden hoşlanmadıysa ağzınla balık tutsan nafile.
  • 11-06-2010, 23:27:03
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Herkesi aynı kefeyi koymak olmaz ancak bu kız milletine güvende olmaz
  • 11-06-2010, 23:28:10
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sende yakınlaş dostuım ne bekliyorsun Burada sormana gerek ne yapman gerekiyosa onu yap.
  • 11-06-2010, 23:31:32
    #17
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgilisinden ayrılmıştır/çoğu arkadaşı birileriyle birliktedir/morali bozuktur; özgüvenini tazelemeye çalışıyordur. Arkana bile bakma uzak dur kızdan.
    İşte bu cevap işte bu ilk reddediosa şimdi sende bosver
  • 12-06-2010, 00:06:51
    #18
    Aynı olayı yaşadım ve sana verilebilecek en iyi tavsiyeyi arkadaş vermiş.

    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgilisinden ayrılmıştır/çoğu arkadaşı birileriyle birliktedir/morali bozuktur; özgüvenini tazelemeye çalışıyordur. Arkana bile bakma uzak dur kızdan.
    Ancak bu böyle diye kızdan köşe bucak kaçmana da gerek yok. Sadece kendini kullandırtma, ona karşı sevgi besleme yeter.