Aynı olayı yaşadım ve sana verilebilecek en iyi tavsiyeyi arkadaş vermiş.

KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgilisinden ayrılmıştır/çoğu arkadaşı birileriyle birliktedir/morali bozuktur; özgüvenini tazelemeye çalışıyordur. Arkana bile bakma uzak dur kızdan.
Ancak bu böyle diye kızdan köşe bucak kaçmana da gerek yok. Sadece kendini kullandırtma, ona karşı sevgi besleme yeter.