• 22-09-2010, 16:43:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben bir meslek lisesi çıkışlıyım ve kendi ilçemde ki yüksekokul/bankacılık ve sigortacılık bölümünde bu yıl okumaya başladım. Şimdi arkadaşlar benim bu yüksekokula gitmemde ki amacım açıktan veya gidip bir üniversiteye 3. sınıftan devam edip 4 e tamamlamak.

    Şimdi arkadaşlar bu 4 e tamamlama işini 2 yıllık yüksekokul bittikten sonramı yapıyoruz, yoksa şimdiden bir yerlere başvurmak gerekmi. Ve diğer detaylar hakkında da bilen arkadaşlar beni bilgilendirirse çok makbule geçer. Teşekkürler.
  • 22-09-2010, 16:45:45
    #2
    2 yıllık myo bittikten sonra gidiyorsun açık öğretim bürosuna kayıt tarihlerinde kayıt oluyorsun o kadar.
  • 22-09-2010, 16:48:05
    #3
    2 yıllık bittikten sonra açıköğretime giriyorsun.