Arkadaşlar ben bir meslek lisesi çıkışlıyım ve kendi ilçemde ki yüksekokul/bankacılık ve sigortacılık bölümünde bu yıl okumaya başladım. Şimdi arkadaşlar benim bu yüksekokula gitmemde ki amacım açıktan veya gidip bir üniversiteye 3. sınıftan devam edip 4 e tamamlamak.

Şimdi arkadaşlar bu 4 e tamamlama işini 2 yıllık yüksekokul bittikten sonramı yapıyoruz, yoksa şimdiden bir yerlere başvurmak gerekmi. Ve diğer detaylar hakkında da bilen arkadaşlar beni bilgilendirirse çok makbule geçer. Teşekkürler.