Konu
Üniversite de 2 Yıllıktan 4 Yıllığa Geçiş
22-09-2010, 16:45:45
#2
TeXaS
2 yıllık myo bittikten sonra gidiyorsun açık öğretim bürosuna kayıt tarihlerinde kayıt oluyorsun o kadar.