• 20-09-2010, 19:04:31
    #10
    Sorun olmaz hocam bakın açtığınızda siyah bant var onu çekin tık diye çıkacaktır. takarkende siyah bandın üzerine doğru takın diğer bantı çekerek yerine oturtturursunuz.
  • 20-09-2010, 19:14:37
    #11
    format at
  • 20-09-2010, 19:45:04
    #12
    Platin üye
    Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun olmaz hocam bakın açtığınızda siyah bant var onu çekin tık diye çıkacaktır. takarkende siyah bandın üzerine doğru takın diğer bantı çekerek yerine oturtturursunuz.
    Şuanda yapmadım ama sonradan tekrar açtım bir kaç vida hafif gevşekti sıktım iyice kapattım, şuanlık sıkıntı yok gibi

    Çok teşekkür ederim ilginiz için.

    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    format at
  • 12-11-2010, 01:26:16
    #13
    aynı sorun bende de var. aynı bilgisayar. r10 da görünce ne umutlarla girmiştim konuya servise götürmeyi düşünüyordum. demek birşey yok deyip geçiştiriyorlar.
  • 12-11-2010, 12:08:14
    #14
    Platin üye
    hisbab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı sorun bende de var. aynı bilgisayar. r10 da görünce ne umutlarla girmiştim konuya servise götürmeyi düşünüyordum. demek birşey yok deyip geçiştiriyorlar.
    Bende düzeldi galiba.

    Hissetmiyorum uzun süredir hocam.

    İçini açtım bi güzel vidaları tekrar sıkıştırdım, birazda toz yuttu laptop ozaman düzeldi