Sorun olmaz hocam

bakın açtığınızda siyah bant var onu çekin tık diye çıkacaktır. takarkende siyah bandın üzerine doğru takın diğer bantı çekerek yerine oturtturursunuz.
Şuanda yapmadım ama sonradan tekrar açtım bir kaç vida hafif gevşekti sıktım iyice kapattım, şuanlık sıkıntı yok gibi
Çok teşekkür ederim ilginiz için.
format at