aynı sorun bende de var. aynı bilgisayar. r10 da görünce ne umutlarla girmiştim konuya

servise götürmeyi düşünüyordum. demek birşey yok deyip geçiştiriyorlar.
Bende düzeldi galiba.
Hissetmiyorum uzun süredir hocam.
İçini açtım bi güzel vidaları tekrar sıkıştırdım, birazda toz yuttu laptop ozaman düzeldi
