• 13-09-2010, 09:18:18
    #19
    arkadaşlar lütfen artık hakem demiyelim takımımız elinden geleni yaptı ancak biz serbest atışları bile atamazken adamlar serbest atış gibi üçlük attılar.Yiğidi öldür hakkını yeme
  • 13-09-2010, 10:15:15
    #20
    başhekimmi vardı niye maçta
  • 13-09-2010, 11:55:06
    #21
    malioztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başhekimmi vardı niye maçta
    başhakem

    Vay be 2. olmak da büyük olay ama yenilgisiz buraya gelip de finalde maç vermek

    Kutluyorum Dev Adamları