Totem yaptım maçı izlemeyeceğim ama :(
20
●1.212
- 13-09-2010, 11:55:06başhakemmalioztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Vay be 2. olmak da büyük olay ama yenilgisiz buraya gelip de finalde maç vermek
Kutluyorum Dev Adamları
20
●1.212

