Konu
Totem yaptım maçı izlemeyeceğim ama :(
13-09-2010, 09:18:18
#19
FlexMan
arkadaşlar lütfen artık hakem demiyelim takımımız elinden geleni yaptı ancak biz serbest atışları bile atamazken adamlar serbest atış gibi üçlük attılar.Yiğidi öldür hakkını yeme