Konu
Totem yaptım maçı izlemeyeceğim ama :(
13-09-2010, 11:55:06
#21
delikanli53
malioztekin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
başhekimmi vardı niye maçta
başhakem
Vay be 2. olmak da büyük olay ama yenilgisiz buraya gelip de finalde maç vermek
Kutluyorum Dev Adamları