malioztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başhekimmi vardı niye maçta
başhakem

Vay be 2. olmak da büyük olay ama yenilgisiz buraya gelip de finalde maç vermek

Kutluyorum Dev Adamları