AOC Marka monitör kullanan ?
3
●412
- 12-09-2010, 16:13:58AOC marka aldı arkadasım yaklasık 1 ay once 20.6 inc sanırım onunkı ama cok guzel hıc bır problem cıkarmadı ve cıkarcagınıda sanmıyorumefe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2010, 18:08:36Aoc e2236swa 21,5" Led FullHD Monitor Kulanıyorum. Hiç Bir Sorun cıkmadı Süper Bir Ekran Yine Olsun Yine Alırım. Hem Ucuz Hem Kaliteli