• 12-09-2010, 16:11:36
    #1
    18.5" monitörünü almak istiyorum ama daha önce kullanmadığım için pek bir bilgim yok.Kullanan varsa yorumlarını yazabilirmi
  • 12-09-2010, 16:13:58
    #2
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18.5" monitörünü almak istiyorum ama daha önce kullanmadığım için pek bir bilgim yok.Kullanan varsa yorumlarını yazabilirmi
    AOC marka aldı arkadasım yaklasık 1 ay once 20.6 inc sanırım onunkı ama cok guzel hıc bır problem cıkarmadı ve cıkarcagınıda sanmıyorum
  • 12-09-2010, 18:08:36
    #3
    Aoc e2236swa 21,5" Led FullHD Monitor Kulanıyorum. Hiç Bir Sorun cıkmadı Süper Bir Ekran Yine Olsun Yine Alırım. Hem Ucuz Hem Kaliteli
  • 12-09-2010, 19:31:10
    #4
    23,6 kullanıyorum gayet kaliteli. zaten philips e panel üretiyo diye biliyorum. Türkiye'de bilinmeyen bir marka ama çok sağlamdır tavsiye ederim.