efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18.5" monitörünü almak istiyorum ama daha önce kullanmadığım için pek bir bilgim yok.Kullanan varsa yorumlarını yazabilirmi
AOC marka aldı arkadasım yaklasık 1 ay once 20.6 inc sanırım onunkı ama cok guzel hıc bır problem cıkarmadı ve cıkarcagınıda sanmıyorum