Konu
AOC Marka monitör kullanan ?
12-09-2010, 19:31:10
#4
DgnKRMZ
23,6 kullanıyorum gayet kaliteli. zaten philips e panel üretiyo diye biliyorum. Türkiye'de bilinmeyen bir marka ama çok sağlamdır tavsiye ederim.