• 11-09-2010, 04:03:33
    #1
    Ortalıkda dolaşan bi duyum var oy kullanmayan kişiler kamu görevilisi olamıyormuş bana saçma geldi böyle bir şey varmı?
    O tarihte şehir dışında olmam gerekiyor bu yüzden soruyorum.
  • 11-09-2010, 04:04:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    BOYKOT neye vardır o zaman yani ne evet nede hayır ?

    saçma geldi banada :s
  • 11-09-2010, 04:04:46
    #3
    her sene seçimlerde olan bir olaydır. Seçme ve seçilme hakkı. Yani bu hakkı zorla kimse kullandıramaz.
  • 11-09-2010, 04:14:50
    #4
    22 tl gerisi yalan
  • 11-09-2010, 04:16:00
    #5
    Referandumda ücrette yok diye biliyorum?
  • 11-09-2010, 04:19:20
    #6
    Para cezası var, onuda tespit edebilirlerse
  • 11-09-2010, 04:53:06
    #7
    http://www.kanal46.com/haber.php?h=24931

    Siyasete çevirecek bazı arkadaşlar konuyu yoruma kapatıyorum.