Ortalıkda dolaşan bi duyum var oy kullanmayan kişiler kamu görevilisi olamıyormuş bana saçma geldi böyle bir şey varmı?
O tarihte şehir dışında olmam gerekiyor bu yüzden soruyorum.
Referandum oy kullanmazsak böyle bi ceza varmı?
6
●1.300
- 11-09-2010, 04:04:46her sene seçimlerde olan bir olaydır. Seçme ve seçilme hakkı. Yani bu hakkı zorla kimse kullandıramaz.
- 11-09-2010, 04:53:06http://www.kanal46.com/haber.php?h=24931
Siyasete çevirecek bazı arkadaşlar konuyu yoruma kapatıyorum.