Konu
Referandum oy kullanmazsak böyle bi ceza varmı?
11-09-2010, 04:03:33
#1
iGuney
Ortalıkda dolaşan bi duyum var oy kullanmayan kişiler kamu görevilisi olamıyormuş bana saçma geldi böyle bir şey varmı?
O tarihte şehir dışında olmam gerekiyor bu yüzden soruyorum.