Konu
Referandum oy kullanmazsak böyle bi ceza varmı?
11-09-2010, 04:04:46
#3
delikanli53
her sene seçimlerde olan bir olaydır. Seçme ve seçilme hakkı. Yani bu hakkı zorla kimse kullandıramaz.