• 01-10-2010, 13:47:24
    #37
    doğru tespitler bunları yap seni kölesi gibi kullansın
  • 01-10-2010, 13:53:05
    #38
    Madde madde ilişkide mutluluk mu tarif edilir yahu, ne saçma şey..

    Bir birliktelikte en önemli şey saygıdır. Saygı bittiği an ( bütün ilişkilerim bu yüzden bitti ) aşk meşk biter.

    Tek madde ; saygı.
  • 01-10-2010, 14:01:55
    #39
    sevmicen arkadaş. tek yolu bu (:
  • 01-10-2010, 14:02:56
    #40
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevmicen arkadaş. tek yolu bu (:
    Sende karar ver abla artık
  • 01-10-2010, 14:04:00
    #41
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende karar ver abla artık
    şu an sevmiyorum yarın sevebilirim. belki de sevmem. belki ne bilim. offf. gelme üstüme
  • 01-10-2010, 14:08:06
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dedicated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- hayatınızda ondan daha değerli bir şey olmadığını her fırsatta ona hatırlatın.
    2- bırakın aldatmayı, yalan bile söylemeyin.
    3- her fırsatta onun yanındayken ne kadar mutlu olduğunuzu hatırlatın ona.
    4- sevdiği her şeyi ezbere bilin.
    5- tartışmalardan sonra hata onda olsa bile alttan alan hep siz olun.
    6- onun için her şeyinizden vazgeçebileğinizi ona kanıtlayın.
    7- onsuz bir hiç olduğunuzu anlamasını sağlayın.
    8- sürekli o mutlu olsun diye çabalayın.
    9- dünyada herkesten çok onu sevin, koşulsuz bağlanın.
    10- aşkın gerçek anlamının o olduğuna inandığınızı onun hissetmesini sağlayın.

    denenmıstır arkadaslar gercekten oluyor...
    Keşke bu kadar basit olsa..
  • 01-10-2010, 14:12:56
    #43
    hayır o değilde,bu sekılde yasanılacak askın yada sevgılının ıcıne edıyım,fedakarlık hep tek taraflımı olmak zorunda(erkek)

    bu sekılde maddeler olamaz bunlar konuyu acan arkadas ıcın gecerlı olabılır belkı,bunlar onun gorusu..yapın ve kaybedın ozaman..

    + bu dusunceler yas ıtıbarı ıle dusunuluyor olabılır,yasınız 30 lara vardıgında bu sekılde dusunmeyecegınıze emınım..

    +zaten bu sartlarda sevgılıyı elınızde tutacaksanız eger,bence bırakın ucun gıtsın..tamam kadınlar ılgıyı severler ama abartmayın cezasını cekersınız..
  • 01-10-2010, 14:13:16
    #44
    dedicated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- hayatınızda ondan daha değerli bir şey olmadığını her fırsatta ona hatırlatın.
    2- bırakın aldatmayı, yalan bile söylemeyin.
    3- her fırsatta onun yanındayken ne kadar mutlu olduğunuzu hatırlatın ona.
    4- sevdiği her şeyi ezbere bilin.
    5- tartışmalardan sonra hata onda olsa bile alttan alan hep siz olun.
    6- onun için her şeyinizden vazgeçebileğinizi ona kanıtlayın.
    7- onsuz bir hiç olduğunuzu anlamasını sağlayın.
    8- sürekli o mutlu olsun diye çabalayın.
    9- dünyada herkesten çok onu sevin, koşulsuz bağlanın.
    10- aşkın gerçek anlamının o olduğuna inandığınızı onun hissetmesini sağlayın.

    denenmıstır arkadaslar gercekten oluyor...
    Bu seferde çok sıkıcısın ne istersem yapıyorsun der ve yine terk eder. Kadınları bu şekilde kimse elinde tutamaz
  • 01-10-2010, 14:19:32
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazdıklarını yaparsan kaybetmek kaçınılmaz olur kardeş