Sevgiliyi Kaybetmenin 10 Basit YoLu
52
●2.577
- 01-10-2010, 14:02:56Üyeliği durdurulduSende karar ver abla artıkteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2010, 14:04:00şu an sevmiyorumpLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarın sevebilirim. belki de sevmem. belki ne bilim. offf. gelme üstüme
- 01-10-2010, 14:08:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Keşke bu kadar basit olsa..dedicated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2010, 14:12:56hayır o değilde,bu sekılde yasanılacak askın yada sevgılının ıcıne edıyım,fedakarlık hep tek taraflımı olmak zorunda(erkek)
bu sekılde maddeler olamaz bunlar konuyu acan arkadas ıcın gecerlı olabılır belkı,bunlar onun gorusu..yapın ve kaybedın ozaman..
+ bu dusunceler yas ıtıbarı ıle dusunuluyor olabılır,yasınız 30 lara vardıgında bu sekılde dusunmeyecegınıze emınım..
+zaten bu sartlarda sevgılıyı elınızde tutacaksanız eger,bence bırakın ucun gıtsın..tamam kadınlar ılgıyı severler ama abartmayın cezasını cekersınız.. - 01-10-2010, 14:13:16Bu seferde çok sıkıcısın ne istersem yapıyorsun der ve yine terk eder. Kadınları bu şekilde kimse elinde tutamazdedicated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarın sevebilirim. belki de sevmem. belki ne bilim. offf. gelme üstüme