Artık ben kaçmıyorum da kovalamıyorum da. Bakınız imzam : Kıyamete kadar kapattım kalbimi.
Kimsenin kahrını çekemem bu saatten sonra. Alemin derdi beni mi gerdi.
Sevgiliyi Kaybetmenin 10 Basit YoLu
52
●2.577
- 07-09-2010, 17:27:40
- 08-09-2010, 01:58:24Üyeliği durduruldugüzel söz.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2010, 02:15:36Tecrube ile sabittir.dedicated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
26.01.2009
hatta bunları yaparsanız ayrıca yanında en yakın dostunuzla da düğün yapıp, evlenip bunu size hediye ediyorlar.
11.04.2010 - 08-09-2010, 03:38:13Aynen vallaOrtmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama yakınında olup o yumusacik ellerine dokunamamak insana acayip koyuyor.
- 08-09-2010, 04:53:32Üyeliği durduruldu4 s kuralını burda acıklıyamıyoruz.Zapotec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2010, 06:34:17Üyeliği durdurulduHaklısın bu konunda 04.05.2010 3 yıllık sevgi saygı bitti ve artık nefrete dönüştü...
dedicated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ben öğrenemedim gitti şu 4s konusu nedir bi pm atma şansı varmı
bazen kafam karışıyor acaba kaçıyor muyum yoksa kovalıyormuyum diye..
Ama yakınında olup o yumusacik ellerine dokunamamak insana acayip koyuyor.